15 Eylül 2008 Pazartesi

Taksiciler

Beşiktaştayım iftar olmuş malum belediye otobüsü dolmuşlar çalışmaz... Eve taksiyle gidelim dedim birine el attık Kurtuluş dedik gitmem dedi indik biraz yürdük Resülün evine doğru birine el attık bindim Kurtuluş dedim abi burdan oraya yol yok dedi nasıl yok ya dedim yok dedi iyi abi para kazanmak istemiyorsan hadi güle güle dedim indim,
bir başkasına bindim oda bir önceki gibi gibi konuştu ve sen yanlış şerittesin karşıya geçeçksin dedi sanki E-5 ya da TEM ondan da indim artık yürüye yürüye Resül'ün evine glemiştim amacımız Taksim'de buluşmaktı ama evinde buluştuk....
Bu taksiciler en patron adamlar ya istediğini alır istemediğini almaz, yakın yer olur almaz, uzak yer,ters yer olur almaz, trafik olur almaz, yağmur yağar almaz yağmur yağdığında neden almadıklarının kendileri bile bilemez ya neyse uyuzum uyuz

Hiç yorum yok: